Wednesday, December 17, 2008

salam perpisahan

Salam pd semua kenalan..kengkawan.. lama dah sebenaqnya x tulis dalam blog nie.. sbb sblum nie blog niehanya khusus utk study gua..tapi skang dah bebas peribadiku perhatikanlah bebas peribadimu…aiseh…lirik lagu kumpulan KOOl la plak…kumpulan yg member aku paling suka iaitu mijie..walaupun dia kata dak…hehe…pd samad n ct bila nak mai kl lagi…hehe..aku pun lum pi umah depa lagi…gua tulis ni nak maklumkan pada kengkawan bahawa tahun 2009 gua akan btugas di tempat baru iaitu SK ULU SEMENYIH….salam perpisahan utk SK TASEK PERMAI….banyak kenangan yg gua lalui spanjang di SKTP..sama ada yg manis atau pahit…bohongla kalu semua manis jer…gua x nak mnipu diri gua sendiri….drp gua posting tahun 2000 till 2008 yg grup kitaorg yang ramai hinggalah tahun 2008 tinggai aku, miji, lan, cik seno, nik, gee…next year kuang lagi sorg..sabor yea mijie…jgn jadi balachi tau…hehe..ang pun mungkin x lama lagi akan blah jgk…hidup mesti dteruskan….sbb wa minta tkr sbb umah yg gua bli dah siap diduduki kat pelangi semenyih…kpd zack pasni lehla kerap minum kat shiraj caw.semenyih…Apa pun trima kasih tak terhingga pada smua warga sktp yang memberi sepenuh kerjasama pada gua spanjang hamper 10 TAHUN kat SK TASEK PERMAI…for ISrAQ slamat menjadi SU Sukan sktp.. gua tau lu hebat Cuma tak kuar kuku jer lagi…kalu gee dan seno pnya istilah ‘kenangan terindah’sblm pindah ke PERAK..gua pulak apa istilahnya yea..miji n lan tolong bagi cadangan?....Hmmmmmm….aku plak…….ada ubi ada batas ..hehe mcm filem anak bapak…tak…aku ngan ‘SEPERTI DULU’..exist plak…jumpa lagi..adios…

1 comment:

EmBuN PaGi said...

Salam,

Selamat Mengajar di sekolah baru cikgu..huhuhu...nasib baik ulu semenyih...kalu ulu tembeling...sape nak jawab...huhuhuhuhu...